Fenerbahçe Mourinho ile yollarını ayırdı! Hisseler yüzde 5 yükseldi...

Fenerbahçe, 2024-2025 sezonunun başında göreve getirilen ünlü Portekizli teknik direktör Jose Mourinho ile yollarını ayırdığını duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada, "Profesyonel Futbol A Takımımızın 2024-2025 sezonundan itibaren teknik direktörlük görevini yürüten Jose Mourinho ile yollarımız ayrılmıştır. Kendisine bugüne kadar takımımız için verdiği emekler için teşekkür eder, gelecek kariyerinde başarılar dileriz" ifadeleri kullanıldı.
HİSSELERDE YÜKSELİŞ
Ayrılık haberinin ardından Borsa İstanbul’da işlem gören Fenerbahçe hisseleri sert yükseldi. Fenerbahçe hisseleri yüzde 5’e yakın artışla 13,1 liradan işlem gördü.
AVRUPA MACERASI DEVAM EDİYOR
Sarı-Lacivertli ekip, Şampiyonlar Ligi Play-Off turunda Benfica’ya 1-0 mağlup olarak Devler Ligi hasretini bir yıl daha uzattı. Fenerbahçe, yoluna UEFA Avrupa Ligi’nde devam edecek.

Burada yer alan bilgiler yatırım tavsiyesi içermez. Bilgi için: Sorumluluk Beyanı
SON DAKİKA
EN ÇOK OKUNANLAR


Bitcoin yeniden 60 bin doların üzerinde! Jefferies satış baskısının nedenini açıkladı

UBS'den altın tahmini! Düşüş kalıcı mı zirve ne zaman?

Gümüşte sert satış dalgası! Haftalık kayıp çift haneyi aştı

SON DAKİKA HABERİ | Borsada yatırım yaparken bu hatalara dikkat! Küçük yanlışlar büyük kayıplara neden olabilir

Altında kritik dönemeç! İşte düşüşün temel sebebi


